Aquest curs 2021-22 els estudiants d'Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius estrenen nou maquinariL’alumnat del CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius aprèn a generar animacions 2D i 3D per a produccions audiovisuals, és capaç de desenvolupar productes audiovisuals multimèdia interactius i coneix en profunditat tots els elements, fonts i interaccions que intervenen en els processos de creació d’aquests projectes.

Per poder optimitzar totes les eines que es necessiten, els nostres estudiants disposen d’uns ordinadors amb un hardware i processador d’altes capacitats, amb gran quantitat de memòria i una targeta gràfica de gama alta. Aquí us especifiquem les característiques més destacades d’aquestes noves màquines

• Torre: HP Z1 entry Tower G6
  • Processador: Intel i9-10900
  • RAM 32GB 3.200MHz
  • Disc dur S.O: 512GB SSD
  • Disc dur secundari: 2TB
  • Targeta gràfica: Nvidia GeForce RTX 3070 8GB

Aquestes màquines s’han adquirit amb un sistema de renting que permetrà una actualització i renovació cada quatre anys, fet que assegurarà estar en un correcte nivell de resposta a les necessitats de programari d’aquest cicle.

La instal·lació d’aquests ordinadors ha estat a càrrec del personal que la universitat té a la seva àrea TIC, i que és l’encarregada de vetllar pel bon funcionament i actualització de tot el maquinari de la comunitat universitària. A inici de curs es consensua amb els docents dels cicles que impartim quines són les necessitats que es requereixen a nivell de programari i es preparen totes les màquines.

A continuació us indiquem el programari més utilitzat al CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius

• Pack Adobe: Photoshop, Illustrator, XD, Premiere, After Effects
  • Brackets