Els estudiants de primer curs de Màrqueting i Publicitat han passat una jornada al Campus de Vic i, concretament, al plató de televisió de la UVic  per conèixer el funcionament i la complexitat d’aquest mitjà de comunicació.

De la mà de Jan Frigola, director del Departament de Comunicació de la Facultat d’Empresa i Comunicació, han portat a terme un taller de televisió en què se’ls ha explicat de manera amena el funcionament del món de la televisió i tot el què cal tenir en compte per posar-se davant d’una càmera.

Els alumnes han pogut conèixer com ha de ser un plató de TV a nivell estructural, la forma en què han d’estar disposades les càmeres i els focus, així com els processos de realització d’un programa i de comunicació entre els diferents professionals que hi treballen. També han tingut oportunitat de veure les diferències existents entre un programa gravat o en directe, i han estat testimonis de diversos trucs completament desconeguts pel gran públic.

En el marc d’aquest taller, els estudiants han experimentat en primera persona el què significa presentar un programa de televisió, posar-se darrere d’una càmera o controlar tot el què està passant al plató des de la cabina de realització.

Aquí us deixem algunes imatges d’aquesta jornada tan profitosa!