Acte de lliurament de diplomes de la promoció 19/21 del Campus Professional de la UVIC-UCC

El passat dijous dia 1 de juliol, a les 6 de la tarda, a l’Aula Magna de la UVic-UCC va tenir lloc la graduació dels estudiants del Campus professional de la promoció 19/21 dels Cicles Formatius de Grau Superior d’Animacions, 3D, Jocs i Entorns Intercatius, de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma i de Màrqueting i Publicitat.

L’acte de graduació es va fer de manera presencial, respectant totes les restriccions actuals d’aforament. També cal destacar que, els familiars, amics o parelles podien gaudir de la cerimònia via streaming.

Josep Ayats, delegat del rector per a la Formació Contínua va obrir l’acte i va donar pas als diversos parlaments. Destacar especialment la intervenció de Gerard Hernández, CEO de LaSevaweb i padrí de la promoció que va encoratjar als estudiants a treballar en equip i a ser creatius. L’acte va ser amenitzat per Guillem Ramisa que va interpretar dues peces musicals.

Gaudeix-lo i mira les fotos!

Des d’aquí volem agrair als graduats la participació en els actes de lliurament de diplomes i la seva confiança al llarg d’aquests anys.

Moltes felicitats!

A continuació us deixem el resum fotogràfic i vídeo de l’acte.