Acte graduació Campus Professional

L’acte de graduació del Campus Professional celebrat divendres passat a l’Aula Magna va comptar amb la presència de 50 graduats i 101 acompanyants entre famílies i docents. Es van graduar 16 alumnes del CFGS d’Animacions 3D, Jocs i Entorn Interactius; 7 alumnes del CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, 19 alumnes de la segona promoció del CFGS de Màrqueting i Publicitat i 8 alumnes del CFGS de Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària.

La vicerectora d’Ordenació Acadèmica Cristina Vaqué va obrir l’acte i seguidament hi va haver diversos parlaments. La directora del Campus Professional Núria Barniol va aprofitar per felicitar i encoratjar els graduats amb un consell: “la vida es curta i si hi ha mai un moment per perseguir la vostra passió o fer allò que us interessa i us agrada, ara i avui és el moment”. La directora de Kreas Mònica Furtet va remarcar l’aplicació del model 100% dual del Campus Professional: “tots els alumnes han tingut l’oportunitat d’aprendre a classe, però també, molt important, aprendre a l’empresa”.

El padrí de la promoció Simon Lee, que és fundador de GameBCN i CEO de Península, va fer un repàs a la seva trajectòria professional i va voler donar unes recomanacions als estudiants: “Tot avança molt ràpidament i aporta unes conseqüències que no podem controlar. Haurem de ser molt conscients que la tecnologia que tenim entre les mans pot derivar en conseqüències que no podem esperar.” Finalment, el cantant Guillem Roma va amenitzar l’acte i es va fer l’entrega de diplomes als graduats.

A continuació us deixem el resum fotogràfic i vídeo de l’acte.