Presentació Programa Ciència i Societat a la Jornada eXplora STEAM

with No hi ha comentaris

El 5 de Juliol de 2018, es va celebrar la Jornada eXplora STEAM al Pavelló de Suècia de Berga.  Es va comptar amb la presència de dos professors de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC, Julita Oliveras i Josep Ayats que van presentar el Programa Ciència i Societat i el Programa Impuls al Talent, respectivament. També es va comptar amb la presència de dos professors de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes, en Jordi Martí i la Monsita Rierola que van presentar el Programa Ciència a primària i el Programa Art i Escola, respectivament.

Uns 200 professors van poder presentar recursos educatius a l’entorn de diferents disciplines STEAM: Ciència (Science), Tecnologia (Technology), Enginyeria (Engineering), Art (Art) i Matemàtiques (Mathematics).

En aquesta jornada hi va haver una Fira de recursos STEAM, amb més de 9 espais diferenciats, tallers i ponències.

Va ser organitzada pel departament d’Ensenyament Català.