El dia 8 de maig de 2018 – Celebrarem la novena edició MdT d’Osona (curs 2017-18)

with No hi ha comentaris

Entreu al blog del Mercat de Tecnologia d’Osona de la UVic-UCC: http://mon.uvic.cat/mdt/

Vols saber com es viu el Mercat de Tecnologia d’Osona a la UVic-UCC?  Mira el vídeo que es mostra a continuació:

Mercat de Tecnologia d’Osona (MdT d’Osona)

Curs 2017 / 2018

8 de maig de 2018

MERCAT DE TECNOLOGIA d’OSONA – (8 de maig de 2018) a la Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC

Us convidem a navegar per aquestes pàgines, on trobareu tota la informació per conèixer i participar al Mercat. Podreu conèixer les característiques del Mercat d’enguany, podreu accedir als formularis d’inscripció (com a visitants i com a expositors), i us podreu descarregar el material de treball per als participants.

Benvinguts i Benvingudes de nou!

El Mercat de Tecnologia d’Osona s’inscriu a la xarxa de Mercats de Tecnologia que se celebra en diversos indrets de Catalunya. Al Mercat, l’alumnat de secundària i de cicles formatius hi presenta projectes imaginats i realitzats per ells mateixos i, amb l’ajut dels seus professors, els mostra i els explica al públic visitant. És, per tant, una tribuna oberta on es presenta i fomenta la creativitat tecnològica i té per objecte incrementar les vocacions tècniques i científiques dels estudiants, que esdevindran els enginyers i científics del demà.

Permet que experiències interessants surtin del marc de l’aula. Permet incrementar la motivació de l’alumnat en poder explicar i compartir amb d’altres la seva feina a les aules.

És, en definitiva, un punt de trobada d’alumnat, professorat i societat en general, que fa brillar la creativitat tecnològica que es desplega cada dia a les aules d’arreu de Catalunya.

TECHNOLOGY MARKET OF OSONA:  MAY 8, 2018

Welcome to the website of the sixth Technology Market of Osona, where you can find all the information about the Market.

Technology Market of Osona is a member of the network of technology markets taking place in different areas around Catalonia. At the market, Secondary Education students exhibit their projects, imagined and carried out by themselves and, with the help of their teachers, explain them to the visitors. The market is a gathering point for students, teachers, and the general public, that shows up and encourages technological creativity displayed every day at the classrooms around Catalonia, and aims at enhancing vocations so that today’s science and technology students become tomorrow’s scientists and engineers.

Organitza:

UVIC_positiu_color  Logo UST (2)