Cap a una Empresa Més Sostenible i Ètica

with No hi ha comentaris

Hi va haver uns anys que semblava “una moda”, ara ja és un requisit. Les empreses no poden ignorar la demanda dels clients per reduir el seu impacte negatiu al medi ambient i comprometre’s amb la societat. A l’Executive MBA de l’Escola de Postgrau de la Universitat de Vic, aquesta necessitat és central, i Xavier Carbonell i la Dra. Núria Arimany lideren el camí amb el mòdul de Responsabilitat Social Corporativa i ètica empresarial.

En una època en què els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) marquen la pauta, la Responsabilitat Social Corporativa (#RSC) és més que una etiqueta; és un imperatiu empresarial. Les empreses que la integren com a part fonamental de la seva identitat no només redueixen els costos, sinó que també milloren la seva reputació, confiança i lleialtat dels consumidors.

Xavier Carbonell, director de la Càtedra MANGO de Responsabilitat Social Corporativa de la ESCI-UPF, i la Dra. Núria Arimany, experta en Comptabilitat i Auditoria, aporten la seva saviesa i experiència a l’Executive MBA. Comprenguin com aplicar els principis de la RSC en un entorn internacional, com integrar els ODS estratègicament i com l’EFQM pot ser una eina per fomentar la responsabilitat social.

Aquest mòdul no només proporciona coneixements teòrics, sinó també eines pràctiques perquè els estudiants apliquin la Responsabilitat Social Corporativa a les seves pròpies decisions empresarials. És una oportunitat única per entendre com aquesta filosofia pot ser integrada amb èxit en la presa de decisions estratègiques.

Si t’estàs preguntant com transformaràs la teva perspectiva empresarial i aportaràs canvis significatius a la teva organització, l’Executive MBA de la UVic és la resposta. Descarrega el catàleg a l’enllaç al marge esquerra de la web del programa i descobreix com aquest programa pot ser el camí cap a una gestió empresarial més sostenible i ètica.