Acte d’apadrinament de la promoció 2018-2019 de l’MBA de la UVic-UCC

with No hi ha comentaris

El divendres 12 de juliol, tindrà lloc a la Casa de Convalescència l’acte de lliurament de diplomes de la 5a edició del Màster en Administració i Direcció d’Empreses, MBA.

El programa de l’acte d’apadrinament de la promoció 2018-2019 serà el següent:

• 18.45: Recepció assistents
  • 19.00: Benvinguda a càrrec del Mgfc. Sr. Josep Eladi Baños, rector de la UVic-UCC
  • 19.05: Presentació del Sr.Josep M. Lloreda, padrí de la promoció a càrrerc del Dr. Xavier Ginestra, vicedegà de la Facultat d’Empresa i Comunicació.
  • 19.10: Conferència “L’empresa i la tecnologia”, a càrrec del Sr.Josep M. Lloreda, president de KH Lloreda SA.
  • 19.40: Valoració de la 5a edició de l’MBA UVic-UCC, a càrrec dels Drs. Cèsar Duch i Marc Bernadich, coordinadors del programa.
  • 19.45: Parlament dels participants de la 5a edició de l’MBA UVic-UCC, en nom de la promoció: Enric Blancafort, Montserrat Ullastre, Àlex Cazorla i Carla Orriols.
  • 20.05: Lliurament de diplomes.
  • 20.15: Cloenda a càrrec del Mgfc. Sr.Josep Elaida Baños, rectors de la UVic-UCC.
  • 20.20: Refrigeri.

Per assistir a l’acte d’apadrinament es prega confirmació d’assistència enviant un correu  electrònic a  dolors.vinyet@uvic.cat abans del dia 9 de juliol, indicant també el nombre d’acompanyats (màxim 4).

• Divendres, 12 de juliol de 2019
  • Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya Casa Convalescència – Claustre
  • Carrer Dr. Junyent, 1. 08500 Vic Tel. 93 881 55 33