Taula Rodona: “Experiències emprenedores”

with No hi ha comentaris

L’MBA de la UVic-UCC organitza una taula rodona per compartir experiències emprenedores d’antics estudiants de l’MBA i de la Facultat d’Empresa i Comunicació. La taula estarà moderada per Cèsar Duch, coordinador de l’MBA de la Uvic-UCC, i comptarà amb la participació de dos ex-alumnes emprenedors:

1. Sergi López Camp, director executiu i soci de la consultora Àgora SA. Va estudiar el Màster en Administració i Gestió d’Empreses de la UVic-UCC el curs 2017-18.
  2. Jaume Alemany Rodas, soci fundador i responsable d’expansió de franquícies Etalentum Selección. Va estudiar el Màster en Direcció Estratègica i Emprenedoria per a Petites i Mitjanes Empreses de la UVic-UCC el curs 2011-12.

L’activitat va adreçada als estudiants actuals de l’MBA, als antics estudiants de la Facultat, així com empresaris i persones interessades en l’emprenedoria.

• Dia: Dissabte 13 de Juliol
  • Hora: 11:30  Inici de la Taula Rodona /  12:30 copa de cava + networking
  • Lloc: UGranollers / Can Muntanyola   / Camí del mig,  22  / Granolllers
  • Confirmar assistència omplint aquest formulari