Gran representació dels alumnes de l’MBA a la celebració del dia de la Cambra al Vallès Oriental

with No hi ha comentaris

Quinze estudiants del Màster en Administració i Direcció d’Empreses (MBA) de la UVic-UCC van assistir a l’acte més emblemàtic de la delegació de la Cambra de Comerç de Barcelona al Vallés Oriental, on es va guardonar a set empreses per les seves iniciatives empresarials.

Amb Eloi Vila com a presentador, i Miguel Vicente, president de Barcelona Tech City i cofundador d’Antai Venture Builder, qui va oferir la ponència “Emprendre en el context de la revolució digital”. Vicente va destacar tot el que aporta la revolució digital a l’hora d’iniciar un camí d’emprenedoria.

Durant l’acte, els estudiants van intercanviar opinions amb el ponent i amb les empreses guardonades entre les quals hi trobem Estabanell i Pahisa Energia, Fundació Balonmano Granollers i UDON.

L’Acte també va comptar amb la presencia del president de la Cambra de Barcelona, Miquel Valls, el president de la Delegació al Vallés Oriental, Carles Ayats i l’alcalde de Granollers, Josep Mayoral.