Sergi López, un cas d’èxit

with No hi ha comentaris

Un ex-alumne de l’MBA presenta l’expansió de l’empresa Àgora

La nit del 27 d’octubre, Sergi López Camp, exalumne del Màster MBA 2017-2018, Director Executiu – Comercial i soci de la consultora Àgora va anunciar la propera inauguració de la nova seu corporativa i del centre de negocis a un nou edifici de 1500 m2. Va ser un esdeveniment amb més de 750 assistents, incloent amics, familiars, col·laboradors, clients i proveïdors d’Àgora.

Àgora és una empresa d’assessorament i consultoria PIMES que té com a objectiu prioritari, donar als seus clients un servei integral, adequat i personalitzat a les seves necessitats. Per tal d’aconseguir-ho, ha implantat un mètode de treball basat en la millora contínua dels seus serveis, coneixements i domini de les matèries i utilització de la tecnologia adaptada als seu sector; de manera que ha dissenyat i incorporat nous serveis que els permeten adaptar-se a les necessitats evolutives dels seus clients, adaptant-se de manera continua a les novetats i exigències de l’operativa empresarial.

Des de l’MBA de la UVic-UCC celebrem els èxits dels nostres ex-alumnes i ens agrada acompanyar-los al llarg de la seva trajectòria professional.