Arrenca la 5ª edició de l’MBA

with No hi ha comentaris

El dia 26 d’octubre va arrencar la 5ª edició de l’MBA realitzat a Can Muntanyola, Granollers. La Degana de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Elisenda Tarrats, va donar la benvinguda als estudiants destacant la incidència que pot tenir un MBA en la trajectòria d’un professional. A continuació va tenir lloc la primera sessió del màster sobre finances a càrrec de Joan Massons, Doctor en Administració i Direcció d’Empreses per ESADE, assessor de la candidatura de Barcelona als Jocs Olímpics, membre de diversos consells d’administració, consultor en anàlisi d’empreses i estratègia financera..

El Màster en Administració i Direcció d’Empreses (MBA) de la UVic-UCC ,  s’adreça a empresaris, directius, tècnics, diplomats, llicenciats o graduats que volen actualitzar o adquirir coneixements per exercir responsabilitats directives en entorns empresarials.

El MBA és la plataforma definitiva per a professionals amb alt potencial de desenvolupament. És el salt final a funcions directives i estratègiques.

Desde la UVic-Ucc, ja s’està treballant en la sisena edició d’aquest programa que començarà l’octubre de 2019 amb diferents edicions a Manresa, Vic i/o Granollers. Per a més informació sobre el màster consulteu la web de l’MBA – Uvic-UCC