CONNECT: Intercultural Learning Network 4 Europe – 4th Transnational Project Meeting a la UVic

Posted by 5 de July de 2017
[:en]La UVic ha acollit del 28 al 30 de juny la quarta trobada transnacional del projecte europeu CONNECT 2.0. Intercultural Learning Network 4 Europe, del qual la UVic és partner juntament amb 8 universitats i entitats més. Per part de la UVic hi estan implicats Lucrecia Keim (GRAC, IP de l’equip a la UVic), Àngels Pinyana (GRAC), Àngel Raluy (GRELL) i Montse Vancells (GRAC). Durant dos dies, representants de les institucions implicades han dut a terme intenses sessions de treball durant les quals s’han revisat els documents i materials desenvolupats pels diferents grups del projecte i s’han marcat els objectius per al curs 2017-2018, darrer any del projecte. Aquest culminarà amb una darrera trobada transnacional i unes jornades congressuals a la Karlshochschule International University (Alemanya) el juny de 2018.

En el marc del projecte s’ha creat una plataforma educativa que inclou un mapa interactiu, anomenat Experience Map, que ja és accessible als estudiants de les institucions partners que vulguin participar al projecte, amb la finalitat d’intercanviar experiències durant les estades internacionals. Per tal que aquest intercanvi sigui significatiu i ric des del punt de vista de l’aprenentatge intercultural, s’han preparat materials online en format de mòduls en una plataforma Moodle amb textos i activitats que potencien la reflexió sobre aspectes clau en el procés d’aprenentatge intercultural com adquirir consciència sobre què conforma les identitats individuals, grupals i nacionals, gestionar la inseguretat, potenciar la implicació (engagement) i aprendre a compartir amb altres les pròpies experiències sense caure en els paranys de la generalització i l’estereotipització. L’equip de la UVic-UCC se centrarà durant aquest darrer any del projecte en l’anàlisi de resultats i activitats de disseminació.

Una d’aquestes activitats de disseminació ha estat la presentació del projecte al International Workshop of Higher Education (IWHE) que va despertar molt d’interès entre el públic assistent tant de la UVic com d’altres universitats catalanes i europees.[:ca]La UVic ha acollit del 28 al 30 de juny la quarta trobada transnacional del projecte europeu CONNECT 2.0. Intercultural Learning Network 4 Europe, del qual la UVic és partner juntament amb 8 universitats i entitats més. Per part de la UVic hi estan implicats Lucrecia Keim (GRAC, IP de l’equip a la UVic), Àngels Pinyana (GRAC), Àngel Raluy (GRELL) i Montse Vancells (GRAC). Durant dos dies, representants de les institucions implicades han dut a terme intenses sessions de treball durant les quals s’han revisat els documents i materials desenvolupats pels diferents grups del projecte i s’han marcat els objectius per al curs 2017-2018, darrer any del projecte. Aquest culminarà amb una darrera trobada transnacional i unes jornades congressuals a la Karlshochschule International University (Alemanya) el juny de 2018.

Una d’aquestes activitats de disseminació ha estat la presentació del projecte al International Workshop of Higher Education (IWHE) que va despertar molt d’interès entre el públic assistent tant de la UVic com d’altres universitats catalanes i europees.[:es]La UVic ha acollit del 28 al 30 de juny la quarta trobada transnacional del projecte europeu CONNECT 2.0. Intercultural Learning Network 4 Europe, del qual la UVic és partner juntament amb 8 universitats i entitats més. Per part de la UVic hi estan implicats Lucrecia Keim (GRAC, IP de l’equip a la UVic), Àngels Pinyana (GRAC), Àngel Raluy (GRELL) i Montse Vancells (GRAC). Durant dos dies, representants de les institucions implicades han dut a terme intenses sessions de treball durant les quals s’han revisat els documents i materials desenvolupats pels diferents grups del projecte i s’han marcat els objectius per al curs 2017-2018, darrer any del projecte. Aquest culminarà amb una darrera trobada transnacional i unes jornades congressuals a la Karlshochschule International University (Alemanya) el juny de 2018.