Les estudiants de Doble Grau MEI-MEP, Ona González i Raquel Arias, estan realitzant una mobilitat Erasmus+ pràctiques a Engum Skole (Dinamarca).

Aquí us compartim l’escrit i les imatges que l’Ona i la Raquel ens ha fet arribar explicant la seva experiència i animant a tots els estudiants a realitzar una mobilitat internacional.

“We have been almost three months living in the small village of Engum, doing our last placement in its countryside school. We have had the opportunity to see how they teach and use their surroundings (fields, cycle paths… ) for it.

We come back with so much learned and really recommend people to live this experience.
We are greatfull to all the teachers and staff of the school for welcoming us into their school and dailylife.

Tak for denne oplevelse!”

Des del Blog de la FETEP agraïm a l’Ona i la Raquel que hagin compartit amb nosaltres la seva experiència i les desitgem que continuïin gaudint d’una estada plena d’aprenentatges i de bones experiències.