L’estudiant de CAFE, Èric Pelfort, està realitzant una mobilitat internacional Erasmus d’estudi a Foggia (Itàlia).

Aquí us compartim l’escrit i les imatges que l’Èric ens ha fet arribar explicant la seva experiència i animant a tots els estudiants a realitzar una mobilitat internacional.

“Sono Eric Pelfort, studente di scienze motorie (CAFE) alla UVic e sto facendo un Erasmus per tuto il corso in Italia, Foggia. Personalmente mi ha aiutato a crescere come persona, a cercare la mia vita di fronte alle avversità e soprattutto a vivere insieme e godere di altre culture provenienti da tutto il mondo, così come a viaggiare e conoscere queste destinazioni da sogno con nuovi amici.

In ambito accademico ho visto un tipo di insegnamento completamente diverso da quello a cui siamo abituati. Nonostante la difficoltà di insegnare in un’altra lingua alla fine si abitua e si impara più di quanto si pensi.

Finalmente, a livello professionale porto la lingua italiana e soprattutto sapere cercare la vita per raggiungere il tuo obiettivo di fronte a qualsiasi difficoltà”.

“Per tots aquells estudiants que estiguin dubtant, tinguin por en sortir de la seva zona de confort o sortir de casa, FEU-LO!!! L’Erasmus és l’oportunitat perfecta per fer aquest gran pas, al principi serà complicat, com tots els principis, però, al cap i a la fi surts guanyant en tots els aspectes. T’emportaràs moltes experiències, records i sobretot amics, aquelles persones que mai et descuidaràs i que sempre que pensis en aquesta meravellosa experiència te’n recordaràs d’ells per tot el viscut”.

Des del Blog de la FETEP agraïm a l’Èric que hagi compartit amb nosaltres la seva experiència i li desitgem que continuï gaudint d’una estada plena d’aprenentatges i de bones experiències.