Les estudiants de Doble Grau en Mestre d’Educació Infantil / Mestre d’Educació Primària amb menció en Llengua Anglesa, Elisabet Ausió i la Clara Valls estan realitzant una estada d’Erasmus estudi a Hongria durant aquest primer semestre del curs 2021/22, concretament a la Eötvös Loránd University (https://www.elte.hu/en/)

L’Elisabet i la Clara animen a tots els estudiants a viure una experiència Erasmus amb aquestes paraules i imatges que ens envien des d’Hongria.

“Being in Budapest has given us the opportunity to discover a new culture, learn a different language and meet new people. This experience has opened our minds, made us grow professionally and personally and overcome challenges. It has also permitted us to travel a lot and discover new countries. We believe that this experience is unique and totally worth living.”

Des del Blog de la FETCH agraïm a l’Elisabet i la Clara que hagin compartit amb nosaltres la seva experiència i les desitgem que acabin de tenir una estada plena d’aprenentatges i bones experiències.