Estudia el Màster Universitari en Polítiques Socials i Acció Comunitària a la UVic!

El màster es presenta com a una proposta professionalitzadora i de recerca construïda des de l’abordatge de les polítiques públiques i l’acció comunitària. Aquesta proposta formativa ofereix:

• L’adquisició de coneixements teòrics i pràctics amb la participació de professorat acadèmic i professional
  • El treball de casos per fer una aproximació complexa
  • Participació a la realitat del territori

Competències generals

• Reflexionar de manera crítica sobre l’acompliment propi, identificant punts forts i àrees de millora.
  • Innovar en la recerca de nous espais/àmbits en el seu camp de treball.
  • Conèixer i aplicar metodologies participatives orientades a l’acció comunitària.
  • Utilitzar eficaçment les tecnologies de la informació i la comunicació en la recollida, elaboració i transmissió de coneixements.

Aquí trobareu més informació sobre el Màster Universitari en Polítiques Socials i Acció Comunitària