Empowering teachers personal, professional and social continuous development through innovative peer-induction programmes Inici:28/02/2021 - Final: 27/02/2024 Referència del Projecte: 626148-EPP-1-2020-2-PT-EPPKA3-PI-POLICY El projecte LOOP: Empowering Teachers neix amb l'objectiu de transformar el desenvolupament professional del professorat a Europa mitjançant la creació i implementació de programes innovadors d’iniciació entre iguals. Aquest enfocament situa al centre la figura del docent, entenent-la com [...]
Nou instrument musical
Marcel2025-08-22T17:49:53+02:00Diseño, construcción y validación de un nuevo instrumento musical experimental para el s.XXI. Hacia unas prácticas de la ciudadanía participativas y creativas. Objectiu: desenvolupar durant 2 anys un instrumentari digital-acústic per a l’accessibilitat a la pràctica musical desvinculada d’elements tonals. IP Dr. Lluis Solé Salas Entitat finançadora Generalitat Valenciana (ref. GV/2021/136) Web https://www.uvic.cat [...]
Patis Biodivers
Marcel2025-08-22T17:50:31+02:00L’objectiu del projecte, liderat per un equip interdisciplinari del grup de recerca Coneixement i Didàctica (CODI) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), és que els nens i les nenes que hi participin puguin tenir una experiència ambiental autèntica. És a dir, que puguin recollir dades ambientals reals, que prenguin decisions a partir d’aquestes dades i que [...]
L’escola a la universitat
Dani2025-08-22T17:51:12+02:00El projecte “L’escola a la universitat: un nou context per aprendre a fer de mestre/a” (projecte EU) té per objectiu contribuir a la millora de la formació inicial dels mestres d’Educació Infantil i d’Educació Primària, mitjançant experiències formatives desenvolupades en contextos reals de pràctica dins les aules de la universitat. El projecte acollirà a l’alumnat de 4 escoles de Vic, un dia a la [...]
Mestres i retroacció correctiva escrita (MERCE)
Dani2021-11-02T16:32:29+02:00El projecte “Mestres i retroacció correctiva efectiva” (MERCE) té com a objectiu millorar la competència escrita de l’alumnat del Grau d’Educació Primària a partir de l’impacte de la retroacció correctiva escrita (correccions) que reben durant els estudis universitaris. Tot i que els estudis sobre els tipus de retroacció correctiva en entorns acadèmics i la seva efectivitat són nombrosos en [...]