Developing an innovative IN-service Training model for ECEC Staff Inici: 01/09/2023 – Final: 31/08/2026 Referència del projecte: 2023-1-SE01-KA220-SCH-000156400 L'objectiu general d'INTEC és desenvolupar i difondre un enfocament innovador per a la formació dels professionals de l'educació i atenció a la primera infància (ECEC) basat en la formació continuada a nivell europeu. El projecte es coordina des de Vänersborg Kommun [...]
EDUFIRST
yasminakhatala2025-08-22T17:39:04+02:00Improving Early Childhood Education and Care services (ECEC) for inclusion, equity, community participation and climate justice Inici: 31/12/2023 – Final: 29/09/2026 Referència del projecte: KA220-SCH-36AB9B94 El projecte EDUFIRST (Improving Early Childhood Education and Care services for inclusion, equity, community participation and climate justice) té com a finalitat donar suport als esforços col·laboratius dels municipis per millorar els seus [...]
LibCommon
yasminakhatala2025-09-03T19:09:46+02:00Universities and Libraries as Commons-Based Innovative Environments for learning, civic engagement and democracy Inici: 01/02/2025 – Final: 31/01/2028 Referència del projecte: 2024-1-EL01-KA220-HED-000255790 El projecte LibCommon té com a objectiu impulsar pràctiques innovadores d'aprenentatge i ensenyament en l'educació superior creant noves associacions amb biblioteques com a recurs comú i centre d'aprenentatge. Aquesta associació entre l'educació formal i no formal busca [...]
AIGUACCIÓ
yasminakhatala2025-08-22T18:18:48+02:00Aiguacció Inici: 01/07/2024 – Final: 30/06/2025 Referència del projecte: FCT-23-19084 El projecte Aiguacció, coordinat per la UVic-UCC, neix davant l’augment dels episodis de sequera i la disminució del cabal dels rius, especialment al riu Ter, com a conseqüència del canvi climàtic. Aquesta situació ha provocat, per exemple, una reducció del nombre d’ànecs collverd a la zona per l’augment dels [...]
EFUOLC
yasminakhatala2025-08-22T17:56:21+02:00Estratègies per al foment de l'ús oral de la llengua catalana dins i fora de l'aula dels centres educatius de Catalunya Inici: 11/07/23 – Final: 30/09/2026 Referència del projecte: EDU145/23/000028 El projecte EFUOLC (Estratègies per al foment de l'ús oral de la llengua catalana) se centra en la creació, implementació i avaluació del programa TuCAT, una iniciativa [...]
Mesures de Resposta Educativa a la Diversitat en les etapes 3-16 a Catalunya
yasminakhatala2025-08-22T18:19:53+02:00Mesures de Resposta Educativa a la Diversitat en les etapes 3-16 a Catalunya: anàlisis crítiques i propostes per caminar vers l'educació inclusiva Dates d’inici i final: 1/6/2025 - 1/12/205 Referència del projecte: EDU172/25/000006 La finalitat general d’aquesta recerca és identificar i analitzar la realitat actual en relació a les mesures de resposta educativa a la diversitat que s’estan portant [...]
DIALEDU
yasminakhatala2025-08-22T17:46:08+02:00Del currículum a l'aula: eines i recursos per aprendre a reguiar la construcció de coneixement a través del diàleg Inici: 14/11/2023 – Final: 31/05/2025 Referència del projecte: 2023 ARMIF 00026 El projecte DIALEDU, és una iniciativa de recerca liderada pel Grup de Recerca en Construcció de Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), [...]
Aprendizaje Cooperativo para la Inclusión del Alumnado más vulnerable
yasminakhatala2025-08-22T17:47:25+02:00Imatge creada amb IA Colaboración entre el Profesorado en el desarrollo del Aprendizaje Cooperativo para la Inclusión del Alumnado más vulnerable Inici: 01/09/2022 – Final: 30/04/2025 Referència del projecte: PID2021-128456NB-I00 La finalitat d'aquest projecte és identificar i recollir evidències de com els processos i les estratègies de col·laboració entre el professorat per desenvolupar pràctiques educatives en equips d'aprenentatge cooperatiu [...]
DILECTINGS
yasminakhatala2025-08-22T17:48:02+02:00Digital Literature Educational Competences for Teachers: Intercultural iNclusive Good-practices for Second-language learning Inici: 02/01/2022 - Final: 01/01/2025 Referència del projecte: 2021-1-IT02-KA220-SCH-000029774 El projecte DILECTINGS (Digital Literature Educational Competences for Teachers: Intercultural Inclusive Good-practices for Second-language learning) parteix de la necessitat de transformar l’ensenyament de segones llengües mitjançant metodologies innovadores que combinin les potencialitats de la literatura digital, la [...]
Communities for Sciences (C4S)
yasminakhatala2025-09-11T18:43:23+02:00Communities for Sciences (C4S): Towards promoting an inclusive approach in Science Education. Inici: 01/10/2020 – Final: 30/11/2023 Referència del projecte: Communities for Sciences (C4S) és un projecte europeu finançat pel programa Horizon 2020 de la Comissió Europea. Té com a objectiu promoure una educació científica més inclusiva, especialment en infants i joves de comunitats vulnerables i [...]









