Portfolio

Aprendizaje Cooperativo para la Inclusión del Alumnado más vulnerable

2025-08-22T17:47:25+02:00

Imatge creada amb IA Colaboración entre el Profesorado en el desarrollo del Aprendizaje Cooperativo para la Inclusión del Alumnado más vulnerable  Inici:   01/09/2022  – Final: 30/04/2025 Referència del projecte: PID2021-128456NB-I00 La finalitat d'aquest projecte és identificar i recollir evidències de com els processos i les estratègies de col·laboració entre el professorat per desenvolupar pràctiques educatives en equips d'aprenentatge cooperatiu [...]

DILECTINGS

2025-08-22T17:48:02+02:00

Digital Literature Educational Competences for Teachers: Intercultural iNclusive Good-practices for Second-language learning Inici:   02/01/2022  - Final: 01/01/2025 Referència del projecte: 2021-1-IT02-KA220-SCH-000029774 El projecte DILECTINGS (Digital Literature Educational Competences for Teachers: Intercultural Inclusive Good-practices for Second-language learning) parteix de la necessitat de transformar l’ensenyament de segones llengües mitjançant metodologies innovadores que combinin les potencialitats de la literatura digital, la [...]

XESVIC

2025-08-22T18:16:54+02:00

Assessorament, seguiment i avaluació de les escoles de la XESVIC Inici:   24/11/2024- Final:26/01/2025  Referència del projecte: T-OU182413891   Des del curs 2015-2016, el Grup de Recerca en Construcció de Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya col·labora amb l’Ajuntament de Vic en el marc del projecte de suport i assessorament a les escoles que formen [...]

BLEARN AUTONOMY

2025-06-12T20:02:45+02:00

Fostering higher education students’ autonomy through blended learning Start: 01-12-2020 - End: 30-11-2022 Project Reference: 2020-1-FI01-KA203-066572 Programme: Erasmus+ Key Action: Cooperation for innovation and the exchange of good practices Action Type: Strategic Partnerships for higher education (BLEARN_AUTONOMY) will operate for 24 months starting in November 2020. It experiments with digital, innovative practices that are instrumental to tackle skills gaps and mismatches as [...]

LOOP project

2025-08-22T17:48:57+02:00

Empowering teachers personal, professional and social continuous development through innovative peer-induction programmes Inici:28/02/2021 - Final: 27/02/2024  Referència del Projecte: 626148-EPP-1-2020-2-PT-EPPKA3-PI-POLICY El projecte LOOP: Empowering Teachers neix amb l'objectiu de transformar el desenvolupament professional del professorat a Europa mitjançant la creació i implementació de programes innovadors d’iniciació entre iguals. Aquest enfocament situa al centre la figura del docent, entenent-la com [...]

Nou instrument musical

2025-08-22T17:49:53+02:00

Diseño, construcción y validación de un nuevo instrumento musical experimental para el s.XXI. Hacia unas prácticas de la ciudadanía participativas y creativas.   Objectiu: desenvolupar durant 2 anys un instrumentari digital-acústic per a l’accessibilitat a la pràctica musical desvinculada d’elements tonals. IP Dr.  Lluis Solé Salas Entitat finançadora Generalitat Valenciana (ref. GV/2021/136) Web https://www.uvic.cat [...]

Patis Biodivers

2025-08-22T17:50:31+02:00

L’objectiu del projecte,  liderat per un equip interdisciplinari del grup de recerca Coneixement i Didàctica (CODI) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), és que els nens i les nenes que hi participin puguin tenir una experiència ambiental autèntica. És a dir, que puguin recollir dades ambientals reals, que prenguin decisions a partir d’aquestes dades i que [...]

L’escola a la universitat

L’escola a la universitat

2025-08-22T17:51:12+02:00

El projecte “L’escola a la universitat: un nou context per aprendre a fer de mestre/a” (projecte EU) té per objectiu contribuir a la millora de la formació inicial dels mestres d’Educació Infantil i d’Educació Primària, mitjançant experiències formatives desenvolupades en contextos reals de pràctica dins les aules de la universitat.  El projecte  acollirà a l’alumnat de 4 escoles de Vic, un dia a la [...]

Mestres i retroacció correctiva escrita (MERCE)

2021-11-02T16:32:29+02:00

El projecte “Mestres i retroacció correctiva efectiva” (MERCE) té com a objectiu millorar la competència escrita de l’alumnat del Grau d’Educació Primària a partir de l’impacte de la retroacció correctiva escrita (correccions) que reben durant els estudis universitaris. Tot i que els estudis sobre els tipus de retroacció correctiva en entorns acadèmics i la seva efectivitat són nombrosos en [...]

Go to Top