
Centre d’Estudis i Recerca en Educació (CRED)
El Centre d’Estudis i Recerca en Educació (CRED) de la UVic-UCC és un espai de caràcter interdisciplinari, transversal i intersectorial que aglutina i coordina la recerca i la transferència de coneixement i impulsa la formació en recerca en els àmbits de l’educació.
La seva missió principal és promoure i dinamitzar l’activitat de recerca en educació interdisciplinària i transversal des d’una perspectiva local, nacional i internacional.
Projectes destacats
Últimes notícies
Fem un cafè amb la Daniela Pasqualetto. Educació outdoor i benestar socioemocional: evidències d’un estudi comparatiu en context escolar
El 21 d’octubre va tenir lloc una nova edició del Cafè del CRED, centrada en la relació entre la metodologia outdoor i el benestar socioemocional de l’alumnat. La sessió va comptar amb la participació de [...]
El projecte EDUFIRST impulsa tallers participatius per millorar l’atenció a la primera infància
Entre maig i juliol de 2025, el projecte europeu EDUFIRST, coordinat pel GRECC, va organitzar tallers participatius a Barcelona, Vic, Milà i Tampere per repensar i millorar els serveis d’educació i atenció a [...]
Investigadores internacionals comparteixen recerca sobre governança escolar i desigualtats educatives
El CRED va acollir, els dies 3 i 4 de juliol, dos seminaris organitzats pel Grup de Recerca en Educació i Universitat (GREUV). Les sessions van comptar amb la participació d’investigadores internacionals que van [...]
La UVic-UCC analitzarà si les mesures de resposta educativa a la diversitat afavoreixen la inclusió
El projecte “Mesures de resposta educativa a la diversitat (MRED) en les etapes 3-16 a Catalunya”, liderat pels investigadors Jesús Soldevila (GRAD) i Laura Farré (GREUV), estudia com les polítiques i pràctiques educatives actuals [...]
La FETEP celebra la II Jornada de Recerca dedicada als programes de doctorat
El 26 de juny va tenir lloc a la Sala Mercè Torrents la II Jornada de Recerca de la FETEP (Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia) de la UVic-UCC, sota el títol “Els programes [...]
Héctor Ruiz defensa una integració més efectiva de les noves tecnologies en l’aprenentatge al FIET 2025
Durant la conferència plenària del Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia (FIET) 2025, Héctor Ruiz Martín va destacar que l’objectiu no és només integrar tecnologies a l’aprenentatge, sinó fer-ho de manera efectiva, promovent usos educatius [...]
















