
Centre d’Estudis i Recerca en Educació (CRED)
El Centre d’Estudis i Recerca en Educació (CRED) de la UVic-UCC és un espai de caràcter interdisciplinari, transversal i intersectorial que aglutina i coordina la recerca i la transferència de coneixement i impulsa la formació en recerca en els àmbits de l’educació.
La seva missió principal és promoure i dinamitzar l’activitat de recerca en educació interdisciplinària i transversal des d’una perspectiva local, nacional i internacional.
Projectes destacats
Últimes notícies
II Jornada de Recerca FETEP 2025
Els programes de doctorat a la FETEP: una mirada de futur 📅 26 de juny de 2025📍 Sala Mercè Torrents, UVic-UCC🕤 De 9.30 a 13.15 h La Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP) [...]
Trobada del CRED amb els grups de recerca i reflexió sobre l’impacte social en la recerca educativa amb Hungria Panadero i Sandra Gómez
El dilluns 16 de juny, el Centre d’Estudis i Recerca en Educació (CRED) de la UVic-UCC va celebrar una trobada interna amb tots els membres dels quatre grups de recerca vinculats al centre: el [...]
Investigadores del GREUV publiquen un article sobre la invisibilitat del professorat creador de materials pedagògics a secundària
Les investigadores Esther Fatsini-Matheu i Núria Simó-Gil, membres del GREUV de la Universitat de Vic- Universitat Central de Catalunya, han publicat recentment un article que reflexiona sobre una de les pràctiques més [...]
El GRECC organitza el FIET 2025: coneixement i innovació educativa a l’era de la intel·ligència artificial
El Grup de Recerca en Construcció del Coneixement (GRECC) coordina l’organització del Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia (FIET) 2025, que se celebrarà el dimecres 25 de juny a l’edifici Torre dels [...]
Us convidem a la xerrada “L’impacte social a la recerca educativa”
Com pot la recerca educativa transformar la societat? Us convidem a la xerrada L'impacte social a la recerca educativa. Un espai per repensar com la recerca pot generar canvis a les escoles, a les [...]
Conferència de Joan Callarisa al curs La importància d’ensenyar l’Holocaust: el camí de pedres (Stolpersteine) cap a la recuperació de la memòria històrica de la Universitat d’Andorra
El professor del Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències de la FETEP i del grup de recerca GRECC Joan Callarisa, va impartir la conferència “El discurs [...]