UVIC UCC
Integració de recursos literaris, artístics, audiovisuals i digitals en un projecte interdisciplinari al Grau de Mestre d’Educació Infantil

Projecte AQUID UVic 2016-2018. Investigadora principal: Marta Marimon (UVic).

Es tracta d’un projecte interdisciplinari i transversal, des d’un punt de vista competencial i cooperatiu, en el que han estat estat implicades diferents assignatures de 1r curs del grau en Mestre d’Educació Infantil: Didàctica Artística; Naturalesa del Coneixement Artístic i Literari; Educació Audiovisual i TIC; Didàctica i Currículum.

La finalitat del projecte ha estat la integració de recursos literaris, lingüístics, artístics i digitals. Amb aquest objectiu, des de cada assignatura s’han desenvolupat diferents aspectes: adaptació d’una faula, realització de personatges i escenografies, representació de les faules amb els nens i nenes de P5 d’una escola pública de Vic, elaboració de vídeos i recursos digitals per a la realització d’activitats amb els infants de l’escola, planificació d’una unitat de programació, creació d’un storyboard del procés, disseny de l’exposició i “mercadillo” comunicatiu.

Add Your Comment