Conferència sobre Mindfulness i reducció de l’estrès a la UVic-UCC

with No hi ha comentaris

face-623314_1920El proper dimecres 13 d’abril tindrà lloc la inauguració oficial dels nous laboratoris de Psicologia de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes. Situats a la planta 0 de l’edifici Torre dels Frares, aquests nous equipaments ofereixen un gran ventall de possibilitats per a l’experimentació, l’observació, la pràctica reflexiva i la simulació d’espais d’interacció que milloraran tant la docència com la recerca aplicada.
Amb motiu d’aquesta inauguració, a les 18.30h, tindrà lloc a l’Aula Magna la conferència “Mindfulness i reducció de l’estrès”, a càrrec del Dr. Andrés Martín Asuero, doctor en Psicologia i director de l’Institut EsMindfulness.
Acabada la conferència hi haurà una visita guiada per les noves instal·lacions.​