Què és l’anèmia falciforme? Com s’origina?

L’anèmia falciforme és una malaltia genètica caracteritzada per la malformació dels globuls rojos que, enlloc de tenir forma de globus tenen forma allargada, de falç.

Vols coneixer més coses s’obre aquesta malaltia i, especialment, sobre la seva component genètica?

Comença l’activitat

Aquesta activitat ha estat realitzada per Estel Martín i Laia Vilalta, estudiants  de l’INS Jaume Callís de Vic, com a part del seu treball de recerca de 2n de batxillerat (curs 2018-2019), dirigit per la professora Marisol Cabral.

També han participat en la revisió i disseny de l’activitat, Ariadna Cilleros, estudiant del grau de biotecnologia de la UVic-UCC, i Malu Calle, professora de bioinformàtica i coordinadora del projecte Desxifrant Enigma.