El dimecres 30 de novembre va tenir lloc la primera de les Sessions d’Orientació sobre Màsters i Postgraus de la FETCH pel curs 2017-18. Durant la sessió, adreçada a estudiants dels graus d’Educació Primària i Educació Infantil,  José Ramón Lago, coordinador dels Màsters de la FETCH, va presentar els objectius i finalitats que tenen els estudis de postgrau, emfatitzant en el que són màsters universitaris i postgraus propis.

A continuació es va fer una presentació de les característiques generals dels màsters en Educació Inclusiva, Pedagogia Montessori i Innovacio en Didàctiques Específiques, a càrrec de la coordinadora la professora Isabel Selles.

A la cloenda de l’acte es va informar els estudiantes sobre les activitats d’orientació més específiques i individualitzades de cada Màster que es faran  el 17 de maig de 2017.