El Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències de la UVic – UCC i el grup de recerca CODI (Coneixement i Didàctica) convoquen cada any el concurs de fotografia “La meva foto de la ciència”, adreçat a grups classe d’escoles de primària. L’objectiu és fer fotos sobre investigacions científiques que s’han portat a terme a l’aula, per tal de promoure l’activitat científica escolar.

Veredicte del jurat del concurs:

Reunit el tribunal proposat per l’organització i composat pels doctors Jordi Camprodon i Subirachs i Miquel Pèrez i Mas, i el Sr Sebastià Riera i Cusí, informa que resultat de les seves deliberacions ha estat el següent:

Dades de les imatges que han participat en el procés:

Fotografies presentades: 70                                                                                                                                             Grups classe participants: 21, pertanyents a 12 centres educatius                                                                                   Participació per cicles: cicle superior, 27; cicle mitjà, 16; i cicle inicial, 27.

PREMIS:

Cicle superior

1r premi: “Energia elèctrica”. Escola les Pinediques de Taradell

1r premi, energia elèctrica

2n premi: “ Llei de la inèrcia. Escola El Roure Gros de Santa Eulàlia de Riuprimer

2n premi, llei inèrcia

Cicle mitjà

1r premi: desert

2n premi: “Anàlisi de sucres”. Escola Xarxa de Berga

2n premi, analisi de sucres

Cicle inicial

1r premi: “ Ciència a flor de pell”. Escola Dr. Salarich de Vic

????????????????

2n premi: “Petites mallerengues”. Escola Les Pinediques de Taradell

2 petites mallerengues, 2n premi

Accèssit: “Rodones que creixen” . Escola Andersen de Vic

accèsit, rodones que creixen

Felicitem a tot els guanyadors i encoratgem a la resta de participants a retrobar-nos novament el proper any, convidant-vos a que ens feu participants de les vostres experiències científiques escolars a través de la documentació fotogràfica.

Vic, 9 de maig de 2016
Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències