Aquest mes de novembre tres escoles han visitat la FETCH per presentar projectes innovadors als estudiants del Màster en Innovació en Didàctiques Específiques. En el marc de l’assignatura Estratègies metodològiques i recursos tecnològics per al desenvolupament de projectes d’innovació, impartida pel professor Joan Badia, les escoles Quatre Vents de Manlleu i el Sagrat Cor de Vic van explicar la innovació que estan portant a terme en l’ensenyament de les matemàtiques, fruit d’assessoraments realitzats per formadors del grup de recerca CODI (Coneixement i Didàctica).

En una de les sessions de l’assignatura Disseny, desenvolupament i avaluació de projectes d’innovació del currículum, impartida pel professor Jaume Carbonell, l’escola El Martinet va presentar el seu projecte educatiu i el documental “Verd, dolç, jazz”. L’acte va ser seguit per una vuitantena de persones, entre les quals hi havia estudiants del Màster en Innovació en Didàctiques Específiques, estudiants del doble grau en mestre d’infantil i primària i professorat de la FETCH.