Continuant amb l’oferta formativa que des del CIFE conjuntament amb el Grau en Psicologia de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes oferim als professionals de la psicologia de les diverses especialitats, de cara a aquest proper mes de febrer que aviat començarem hem programat un curs que pensem que pot ser de l’interès tant de professionals de l’àmbit de la psicologia dins de contextos educatius com de la psicologia general i sanitària.
A través de la comprensió de les etapes del desenvolupament pròpies d’una evolució normal i del funcionament mental de la persona amb TEA, el curs té com a objectiu aprofundir en el diagnòstic i la intervenció d’aquest trastorn, així com afavorir la reflexió i sensibilització envers els factors de risc i les senyals d’alarma de TEA en la primera infància. I cal dir que la proposta s’emmarca dins l’assignatura optativa del Màster en Psicologia General i Sanitària i que porta per també per títol el mateix que el que encapçala aquesta entrada.
El mòdul combinarà explicacions teòriques amb la presentació d’investigacions recents, vídeos amb suport il·lustratiu i material clínic.
“És una fugaç mirada, acompanyada d‘un gest molt suau que reps d‘ells i llavors sents alguna cosa molt forta que t’arriba molt endins i que et fa sentir: no et desesperis, continua observant-me, em pots descobrir, ens trobarem. I et fa córrer any rere any al seu costat en recerca de l’enigma, alhora que la seva gran sensibilitat i, en ocasions, la seva inaccessibilitat, et transmeten un missatge d’humilitat i esperança”. Llúcia Viloca i Novellas (2009)
Podeu trobar més informació clicant l’enllaç de més avall:
[…] http://mon.uvic.cat/cife/atencio-i-intervencio-en-trastorns-de-lespectre-autista/ […]