EPS1El seminari internacional L’aula com a àmbit d’investigació sobre l’ensenyament i l’aprenentatge de llengües és un espai en què diversos grups de recerca comparteixen estudis i reflexions al voltant de la recerca feta a l’aula en l’àmbit de la didàctica de la llengua/llengües. El seminari es va iniciar l’any 2005 a la Universitat Autònoma de Barcelona i s’ha dut a terme cada dos anys aproximadament a diferents universitats de Catalunya, el País Basc, l’Estat espanyol i Portugal.

La propera edició se celebrarà a Vic, a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya els dies 26 i 27 de gener de 2017. El seminari està coordinat pel Grup de Recerca en Educació, Llenguatge i Literatura (Departament de Didàctica de la llengua i la literatura, Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes).