EDUROAM per a sistemes operatius Android

with No hi ha comentaris

Per configurar l’accés a la xarxa Wi-Fi Eduroam al teu dispositiu Android no cal que et trobis a les instal·lacions de la UVic, només necessites connexió a Internet. Pots utilitzar una altra xarxa Wi-Fi o la connexió de dades del teu smartphone per descarregar-te el perfil de configuració.

Nota: et recomanem que oblidis la xarxa Eduroam si ja te l’havies configurat abans i després procedeixis a la instal·lació.

Segueix el següents passos per instal·lar i configurar el perfil de configuració de la xarxa Eduroam:

1. Descarrega i instal·la del PlayStore l’aplicació geteduroam. El trobaràs a geteduroam – Aplicacions a Google Play

2. Selecciona la configuració de la UVic-UCC Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

3. Introdueix el teu correu de la UVic-UCC (@uvic.cat, @teknos.cat o @umedicina.cat) i la teva contrasenya del Campus Virtual.

4. Un cop validat l’usuari i la contrasenya t’apareixerà un missatge indicant que la xarxa Wi-Fi Eduroam s’ha configurat correctament al teu dispositiu Android.

Si tens qualsevol problema durant el procés de configuració pots adreçar-te a l’Àrea de les TIC (Edifici B, espai B125).

Nota
La contrasenya que utilitzes és la mateixa que fas servir per accedir al Campus Virtual. Per tant, si la canvies, cal que també la canviïs a la configuració Wi-Fi del dispositiu.