El dia 4 d’abril, en el marc de la tercera sessió de les UVic Ràdio Sessions, es duran a terme dos concerts de petit format a la Facultat de Medicina. En aquesta ocasió, la convidada serà la manlleuenca Paula Valls.

Els dos concerts es faran consecutivament: el primer, a les 19.30 h, i el segon, a les 20 h, amb un màxim de 20 places disponibles per sessió. Per assistir-hi cal enviar un correu a ogc@uvic.cat per assegurar-hi la plaça o bé omplir aquest formulari: https://forms.office.com/e/62BHPDwZ26. La tercera sessió de les UVic Ràdio Sessions està oberta a tots els membres de la comunitat universitària i de la ciutat en general.

Les UVic Ràdio Sessions és un projecte nascut per acostar la música a diferents espais de la Universitat, a través de la programació de concerts de petit format, tant acústics com semiacústics, amb la participació d’artistes de renom. A més dels concerts en directe, a partir de les actuacions es preparen unes peces audiovisuals, vídeos i pòdcasts breus, que posteriorment es comparteixen a través de diverses plataformes, com YouTube, les xarxes socials i les plataformes de pòdcast.

A través d’aquest enllaç es pot visualitzar l’edició que va donar el tret de sortida a les UVic Ràdio Sessions. Va ser el concert de Gemma Humet, que va tenir lloc al Paranimf de la UVic-UCC, el juny passat, en el decurs del festival El So de les Cases. Les UVic Ràdio Sessions tenen el suport de l’Oficina de Gestió Cultural de la UVic, així com amb la col·laboració de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Vic.