A partir de dilluns 5 i fins al 28 de febrer es podrà visitar, a l’espai Josep Vernis (edifici B de Miramarges) l’exposició fotogràfica “La UVic-UCC al món”, organitzada conjuntament per l’Àrea de Relacions Internacionals i l’Oficina de Gestió Cultural, amb la col·laboració de Depurtech, empresa que aporta l’import econòmic dels premis del concurs homòleg.

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, conscient de la necessitat d’internacionalització, de convivència amb altres cultures i d’aprenentatge de llengües per part dels estudiants, fomenta els programes de mobilitat internacional a través de l’Àrea de Relacions Internacionals, el Servei de Carreres Professionals i les unitats d’internacionalització de les facultats, els quals promouen les activitats del Campus Internacional i informen i assessoren la comunitat universitària sobre els programes  de mobilitat en l’àmbit de l’educació superior. I què millor per fer-ho que mostrar amb imatges les experiències dels estudiants que ja han dut a terme una mobilitat internacional? D’aquí sorgeix la idea del Concurs de fotografia “La UVic-UCC al món”. Aquesta exposició mostra un recull de les millors fotografies presentades pels estudiants, que aquest darrer curs acadèmic, han participat en el programa Erasmus+ (estudi i pràctiques), Programa Propi UVic-UCC d’Estudi, Doble Grau Internacional o han realitzat pràctiques internacionals. Són fotografies que mostren la riquesa que aporta participar en un programa de mobilitat internacional. Cada una de les fotografies, a banda del nom de l’autor i la localització geogràfica, conté una frase descriptiva de l’experiència internacional.

Les bases de la present edició del concurs (curs 2023/24) es poden consultar aquí.