La visibilitat i la difusió de la competició es troba en ple creixement any rere any, comptant amb més de 600 participants i 80 equips de tot el món. A més, són molts els mitjans que escriuen articles de la Formula Student, i els més importants no es queden enrere. Diari Sport, La Vanguardia, ABC, SoyMotor i El País, entre d’altres, també han publicat notícies sobre aquest esdeveniment.

Fins ara, l’equip ha aparegut en diferents mitjans de difusió pública, tant en premsa com a internet. El diari 9nou (edició Barcelona) on hi ha un article de l’equip, va vendre 3.679 exemplars i va arribar a una visualització de 14.716 lectors. En l’àmbit digital, el 9nou Vallès Oriental i el 9nou Osona, juntament amb els articles propis de la Universitat de Vic, també han estat una plataforma on s’ha parlat del nostre equip.

El primer vídeo del nostre canal de YouTube! En aquest podreu veure els membres d’UTRON Racing Team treballant a les nostres instal·lacions de Granollers per seguir avançant en la fabricació i disseny del nostre monoplaça.

Entrevista a membres d’UTRON Racing Team per al programa Objectiu Osona de Taronja TV. El nostre Team Manager Martí i el nostre Community Manager Rubén, expliquen tot a prop del nostre projecte, de l’Horizon20 i la Formula Student.

En el següent arxiu es mostra l’entrevista que va fer el nostre Team Leader durant la temporada 2022/2023, l’Arturo Julve, on explica com funciona l’equip i com ha crescut el proyecte en els últims mesos. L’entrevista la va fer la UVic en una nova secció que s’anomena: Les píndoles de l’UHub.

Al següent vídeo es mostra l’entrevista que li van fer al nostre Team Leader de l’equip durant la temporada 2023/2024, en Sergio Adame, en l’esdeveniment de l’Emobility 2023 per la cadena de Vallés Visió. Moment exacte: 1:49.