Aquest article forma part d’un conjunt d’entrades al blog sobre la plataforma Wooclap.
- Wooclap com a eina per a la creació d’activitats interactives
- Com crear un esdeveniment Wooclap
- Com afegir un esdeveniment Wooclap a un MS PowerPoint
- Com utilitzar Wooclap amb Zoom
- Com utilitzar Wooclap amb MS Teams (és aquesta entrada on et trobes)
En aquesta entrada expliquem com utilitzar un esdeveniment Wooclap de manera integrada amb MS Teams:
- Configurar el Wooclap a MS Teams
- Afegir l’esdeveniment Wooclap des d’un equip o canal
- Afegir l’esdeveniment Wooclap des del calendari del MS Teams
Configurar el Wooclap a MS Teams
Per configurar Wooclap i poder utilitzar-lo des del MS Teams cliquem la icona “Aplicaciones”, busquem Wooclap i seleccionem l’aplicació.
Ens informa que a l’instal.lar l’aplicació acceptem la política de privacitat i condicions d’ús i ens demana si volem afegir Wooclap a un equip o a un canal:
Afegir l’esdeveniment Wooclap des d’un equip o canal
Seleccionem l’equip o el canal on volem utilitzar Wooclap i cliquem a “Configurar una pestaña”.
Ens demana si volem crear un esdeveniment nou (1) o seleccionar-ne un d’existent (2).
Un cop tinguem l’esdeveniment Wooclap preparat el podrem visualitzar a la part superior del canal. Podem afegir un esdeveniment Wooclap per respondre en directe o al ritme dels participants.
En cas que sigui un esdeveniment Wooclap al ritme dels participants, el seleccionem i el podem respondre des de l’equip.
Si es tracta d’un esdeveniment en directe, com a propietaris de l’esdeveniment per passar d’una interacció a una altra hem d’obrir la plataforma Wooclap. La integració de Wooclap amb MS Teams no ens permet passar d’una interacció a la següent des del mateix canal, però si que permet als participants respondre les interaccions sense obrir Wooclap en una finestra nova del navegador.
Afegir l’esdeveniment Wooclap des del calendari del MS Teams
Primer hem de crear la reunió seleccionant “Nueva reunión” des del MS Teams, afegim com a mínim 1 participant i l’enviem.
Per afegir la pestanya de Wooclap a la reunió l’hem d’editar, només ho podem afegir quan tenim la reunió creada. Seleccionem el botó “+” a la part superior dreta i seleccionem afegir una pestanya Wooclap.
Ens demana si volem crear un esdeveniment nou (1) o seleccionar-ne un d’existent (2):
Un cop tinguem l’esdeveniment Wooclap preparat ja podem iniciar la reunió.
Com a propietaris de l’esdeveniment per passar d’una interacció a una altra hem d’obrir la plataforma Wooclap. Podem decidir si volem compartir la pantalla per mostrar l’esdeveniment de Wooclap o no. La integració de Wooclap amb MS Teams no ens permet passar d’una interacció a la següent des de la mateixa reunió, però si que permet als participants respondre les interaccions sense obrir Wooclap en una finestra nova del navegador.
Els participants seleccionen la icona de Wooclap “W” de la barra d’eines d’MS Teams. Un cop fet s’obra una pestanya a la dreta de la pantalla des d’on poden veure i respondre les preguntes. La primera vegada que participen han d’inciar sessió a Microsoft amb l’usuari i contrasenya del campus virtual.
També podem preparar un esdeveniment al ritme dels participants i afegir-lo al calendari del MS Teams per tal que els participants el puguin visualitzar i respondre sense necessitat d’iniciar la reunió. Primer fem doble clic a la reunió i obrim els detalls de la reunió amb pantlla completa. Podem seleccionar l’esdeveniment Wooclap a la part superior dreta dels detalls de la reunió.
Per a més informació consulta l’ajuda de Woclap (en castellà).