Presentació de la Fundació Espavila – 2/04/14

with No hi ha comentaris

logoespavila

El dia 2 d’abril de 2014, a les 16.00h, a la Sala Segimon Serrallonga, es va presentar la Fundació Espavila que enguany ha participat en el projecte de les Tertúlies de Literatura Científica (TLC). En particular, en el Premi Llegim Ciència, va lliurar els quatres primers premis (que foren quatre tablets) a les estudiants guanyadores del concurs de relats a partir de la lectura del llibre Katalepsis.

La Fundació Espavila s’ha constituït per donar a conèixer, fomentar i potenciar els valors de la cultura de l’esforç en tots els seus aspectes. Entre els objectius que es proposa, destaquen les ajudes a persones (directament o a través d’institucions) mancades de recursos econòmics però amb voluntat d’esforç per aconseguir millorar els seus coneixements culturals i professionals; xerrades  a les escoles, esplais, centres culturals, espais de diàleg, etc. També dota les Beques Educar Fomentant l’Esforç, 4 beques de 3.000 euros cada una, amb l’objectiu de reconèixer els projectes innovadors que es duen a terme a Catalunya en l’àmbit educatiu i lúdic, dirigit a infants i joves (de 0 a 16 anys), per tal de promoure la cultura de l’esforç.

L’objecte de la convocatòria de les Beques Educar Fomentant l’Esforç és estimular i promoure totes aquelles iniciatives que es duguin a terme a Catalunya i en l’àmbit educatiu i lúdic, dirigit a infants i joves de 0 a 16 anys, per promoure la cultura de l’esforç, inculcant valors fonamentals com el treball, la responsabilitat, la sinceritat, l’optimisme, el respecte, etc. Les beques s’atorgaran als projectes innovadors que s’apliquin, ja sigui a dins l’escola, ja sigui a fora, però sempre en un entorn de desenvolupament lúdic i educatiu, i que siguin capaços de transmetre als infants i els joves un compromís per una educació basada en l’esforç. Consulta les bases i els terminis.

P1010083P1010085

P1010086P1010087