Dra. Cristina Romera – TLC-UVic 25/10 – antropOceà. La nostra empremta al mar

with No hi ha comentaris

TLC-UVic Conferència Dra. Cristina Romera  – 17a edició de les TLC-UVic Curs 23/24

Nom de l’activitat: antropOceà. La nostra empremta al mar
Ponent: Dra. Cristina Romera Castillo
Llibre: antropOcéano: Cuidar los mares para salvar la vida. Cristina Romera Castillo. S.L.U. Espasa Libros.2022

Dia: 25/10/2023
Horari:  12.00 – 13.30h
Format: Presencial a l’Aula Magna de la UVic-UCC i en línia

Participació:

Universitaris presencials/ línia: (professorat i estudiants)

• Grau en Biologia
  • Grau en Biotecnologia
  • Grau de Màrqueting i comunicació empresarial

Preuniversitaris presencial/ en línia: Pel que fa als centres de secundària, tant alumnat com professorat de Vedruna Escorial de Vic, Institut Voltreganès de la Gleva i el Centre escolar Fedac de Vic; i també recordem el Públic en general:

La Dra. Cristina Romera Castillo, va exposar una conferència magnífica, aconseguint inspirar a moltes persones assistents, que al final els escrivia dedicatòries personalitzades en el llibre “antropOceà”

En el seu discurs va seguir el fil del seu llibre,  sobre els nostres mars i el futur del planeta, sense catastrofismes i amb solucions per preservar-los.

El terme antropOceà és el mar de la nostra era, un mar on l’espècie humana ha deixat la seva empremta. La nostra manera de viure repercuteix a l’oceà, però allò que l’afecta ens afecta també a tots.

De manera amena i clara, a través d’històries reals i basant-se en els estudis científics més capdavanters, la divulgadora científica va mostrar els problemes del mar, què els ha provocat i les accions positives que s’estan duent a terme per posar-hi remei.

Tots els comentaris que es van esdevenir de l’acte son excel·lents, i ens honora haver convidat a una oceanògrafa referent i pionera en la seva recerca en microplastics a l’oceà.

notícia a l’apunt 25/10/23

CARTELL

Suport: Per part del professorat (PDI) de la FCTE i PAS de la UVic-UCC.

Equip de les TLC-UVic: Julita Oliveras Masramon, Gerard Serrano Bernat

Notícia a l’apunt