UVIC UCC
[:ca]Entrevista a Christel Keller a La Directa[:es]Entrevista a Christel Keller en La Directa[:en]Interview with Christel Keller in La Directa[:]
[:ca]Què aporta benestar a les persones? És la pregunta bàsica que Keller, investigadora del grup de recerca Societat, Polítiques i Comunitats Inclusives de la Universitat de Vic i de la Càtedra UNESCO Dones, Desenvolupament i Cultures, planteja per articular sortides feministes en un escenari de crisi –econòmica, de cures i ecològica– en expansió. I és aquesta, també, la base que troba a faltar en les respostes públiques davant l’emergència social aguditzada arran de la COVID-19. La seva és una de les veus recollides en una investigació sobre l’economia feminista a la ciutat de Barcelona, publicada fa poc per l’associació Cooperacció: una anàlisi sobre l’abast i els límits de pràctiques col·lectives amb maneres de fer i finalitats que resulten “subversives de l’ordre econòmic”.

Podeu llegir l’entrevista sencera aquí[:es]¿Qué aporta bienestar a las personas? Es la pregunta básica que Keller, investigadora del grupo de investigación Sociedad, Políticas y Comunidades Inclusivas de la Universidad de Vic y de la Cátedra UNESCO Mujeres, desarrollo y culturas, plantea para articular salidas feministas en un escenario de crisis -económica, de cuidados y ecológica- en expansión. Y es esta, también, la base que echa de menos en las respuestas públicas ante la emergencia social agudizada a raíz de la crisis del COVID-19. La suya es una de las voces recogidas en una investigación sobre la economía feminista en la ciudad de Barcelona, publicada recientemente por la asociación Cooperacció: un análisis sobre el alcance y los límites de prácticas colectivas con maneras de hacer y fines que resultan “subversivas del orden económico”.

Puede leer la entrevista entera aquí[:en]What brings well-being to people? This is the basic question that Christel Keller, researcher in the Society, Policies and Inclusive Communities research group at the University of Vic and the UNESCO Chair in Women, Development, and Cultures, raises to articulate feminist exits in a scenario of an expanding economic, care and ecological crisis. And this is also the basis that is missing in the public responses to the social emergency exacerbated by COVID-19. She is one of the voices gathered in the research on the feminist economy in the city of Barcelona, recently published by the association Cooperacció: an analysis of the scope and limits of collective practices with ways of doing and purposes that are “subversive of the economic order”.

You can read the full interview here[:]

Add Your Comment