UVIC UCC
[:ca]En la darrera convocatòria dels Fons per al Pacte d’Estat contra la violència de gènere ha estat aprovat un projecte del grup de recerca Societats, Polítiques i Comunitats Inclusives (SoPCI). Aquest treball, acceptat i presentat prèviament per la Unitat d’Igualtat d’aquesta universitat, forma part dels dos únics projectes de la UVic-UCC que es van  presentar en aquesta edició. Cadascun dels projectes rebrà un finançament de 4.000 euros.

El nostre projecte es diu “Drets sexuals i reproductius en temps de pandèmia: covid-19, maternitat i violència institucional a Catalunya”, i té com a investigadora principal Sandra Ezquerra, del grup de recerca SoPCI. El seu seu equip està conformat per Marta Benet i Christel Keller. Aquest treball té com a objectiu analitzar els canvis que s’han donat durant les diferents onades de la pandèmia en l’atenció a les dones embarassades abans, durant i després del part per part del sistema sanitari de Catalunya.[:es]En la última convocatoria de los Fondos para el Pacto de Estado contra la violencia de género, ha sido aprobado un proyecto del grupo de investigación Sociedades, Políticas y Comunidades Inclusivas (SoPCI). Este trabajo, aceptado y presentado previamente por la Unidad de Igualdad de esta universidad, forma parte de los dos únicos proyectos de la UVic-UCC que se presentaron en esta edición. Cada uno de los proyectos recibirá una financiación de 4.000 euros.

Nuestro proyecto denominado “Derechos sexuales y reproductivos en tiempos de pandemia: Covid-19, maternidad y violencia institucional en Cataluña”, y tiene como investigadora principal a Sandra Ezquerra, del grupo de investigación SoPCI, y que cuenta en su equipo con Marta Benet y Christel Keller. Este trabajo tiene como objetivo analizar los cambios que se han dado durante las diferentes olas de la pandemia en la atención a las mujeres embarazadas antes, durante y después del parto por parte del sistema sanitario de Cataluña.[:en]In the latest call for funds for the State Pact against Gender Violence, a project by the Societies, Policies, and Inclusive Communities (SoPCI) research group has been approved. This work, previously accepted and presented by the Equality Unit of this university, is part of the only two UVic-UCC projects that were presented in this edition. Each of the projects will receive funding of 4,000 euros.

Our project is called “Sexual and reproductive rights in times of pandemic: Covid-19, motherhood and institutional violence in Catalonia” whose main researcher is Sandra Ezquerra, from the SoPCI research group, in collaboration with Marta Benet and Christel Keller. This work aims to analyze the changes that have taken place during the different waves of the pandemic in the care of pregnant women before, during, and after childbirth by the health system of Catalonia.[:]

Add Your Comment