UVIC UCC
[:ca]Marta G. Rivera va ser ponent en el procés participatiu “Estratègia catalana d’adaptació al canvi climàtic 2021-2030″[:es]Marta G. Rivera fue ponente en el proceso participativo “Estrategia catalana de adaptación al cambio climático 2021-2030″[:en]Marta G. Rivera was a speaker in the participatory process “Catalan strategy for adaptation to climate change 2021-2030″[:]
[:ca]El passat 19 de gener Marta Rivera va ser una de les ponents  convidades a les tres sessions amb persones expertes del procés participatiu “Estratègia catalana d’adaptació al canvi climàtic 2021-2030 (ESCACC30)”, organitzat per l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya i la Direcció General de Participació Ciutadana i Processos Electorals. Rivera va participar en el primer eix del procés, dedicat a l’aigua, els aliments i els boscos, i concretament al debat “Reptes i mesures d’adaptació en l’aigua, aliments i boscos”, juntament amb Josep Mas, de la Universitat de Girona, i Mireia Banqué, del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF).

Els altres dos grans àmbits temàtics que es van abordar en el procés participatiu van ser les infraestructures i l’agenda urbana versus  l’agenda rural. L’objectiu d’aquests seminaris amb experts va ser apropar la ciutadania, les entitats i les organitzacions al coneixement de cada àrea respectiva.

[:es]El pasado 19 de enero Marta Rivera fue una de las ponentes invitadas a las tres sesiones con personas expertas del proceso participativo “Estrategia catalana de adaptación al cambio climático 2021-2030 (ESCACC30)”, organizado por la Oficina Catalana del Cambio Climático del Departamento de Territorio y Sostenibilidad de la Generalitat de Cataluña y la Dirección General de Participación Ciudadana y Procesos Electorales. Rivera participó en el primer eje del proceso, dedicado al agua, los alimentos y los bosques, y concretamente al debate “Retos y medidas de adaptación en el agua, alimentos y bosques”, junto con Josep Mas, de la Universidad de Girona, y Mireia Banqué, del Centro de Investigación Ecológica y Aplicaciones Forestales (CREAF).

Los otros dos grandes ámbitos temáticos que se abordaron en el proceso participativo fueron las infraestructuras y la agenda urbana versus la agenda rural. El objetivo de estos seminarios con expertos fue acercar la ciudadanía, las entidades y las organizaciones al conocimiento de cada área respectiva.

[:en]On January 19th, Marta Rivera was one of the speakers invited to the three sessions with experts from the participatory process “Catalan strategy for adaptation to climate change 2021-2030 (ESCACC30)”, organized by the Catalan Office of Climate Change of the Department of Territory and Sustainability of the Generalitat de Catalunya and the General Directorate of Citizen Participation and Electoral Processes. Marta Rivera participated in the first axis of the process, dedicated to water, food, and forests, and specifically in the debate “Challenges and measures of adaptation in water, food, and forests”, with Josep Mas, from the University of Girona, and Mireia Banqué, from the Center for Ecological Research and Forestry Applications (CREAF).

The other two major themed areas addressed in the participatory process were infrastructure and the urban agenda versus the rural agenda. The aim of these seminars with experts was to bring citizens, entities, and organizations closer to the knowledge of each respective area.

Add Your Comment