Opinions de la novel·la – El camí de la pesta

with 2 comentaris
  • El camí de la pesta de Daniel Closa. Ed Capital Books. 2016

Com procedir: al final d’aquesta pàgina trobareu un requadre que diu DEIXA UN COMENTARI. la vostra opinió personal. PODEU ESCRIURE PROFESSORAT I ESTUDIANTS QUAN HAGUEU LLEGIT LA NOVEL.LA, gràcies

Aquesta haurà de seguir la següent estructura:

1)Nom i Cognoms; nom del centre, localitat.

2)Opinió  de la novel·la

3)Votació: aquesta es farà en un drive que us compartirem properament. escriure el número, des d’un 10 (màxima nota) fins a un 5 (mínima nota)

Es proposa haver fet el vot i escrit l’opinió en data límit el dia 13/7/21 a les 12h

Agrairem si podeu votar i escriure l’opinió per cadascuna de les dues novel·les, gràcies.

Quan acabeu la lectura de cada novel.la  podeu entrar per votar, segons aneu llegint, naturalment, podeu entrar per votar i opinar per cadascuna en dates diferents.

Es convoca una reunió via zoom per parlar del resultat de la votació i de les opinions (ens poden servir per altres edicions) el dia 14/7/21 de 9 a 9.30h del matí, enviarem l’enllaç zoom un dia abans.

escriure l’opinió de l’altra novel·la podeu anar-hi fent clic aquí sota

2 Responses

1. julita oliveras
    | Respon

Prova 1- Julita Oliveras Masramon. UVic-UCC. Vic.
    La novel·la “El Camí de la pesta” de Daniel Closa està ben escrita, és entretinguda i amb ritme.

2. Imma Andreu
    | Respon

Imma Andreu Campdepadrós, Institut Jaume Callís de Vic

La novel·la El camí de la pesta és interessant, aporta conceptes biològics molt actuals (vacunes, multiresistència dels bacteris als antibiòtics, anticossos monoclonals…) i la trama desperta l’interès del lector. Potser és una mica massa llarga per a estudiants de secundària, aquest seria el punt que rebaixa una mica la meva puntuació