UVic-UCC : Premi Llegim Ciència (PLC) el curs 2021/22: la 10a edició

with No hi ha comentaris

Des de l’editorial ens comenten que a partir del 23 d’agost la 2ona edició a les vostres llibreries de confiança.

I també el podreu trobar fent clic aquí

La novel·la “El camí de la pesta. Ed. Capital Books, 2016

Dir-vos que es reedita la novel.la gràcies al PLC, i des de l’editorial aprofiten per fer una breu correcció que en el seu dia algunes persones lectores vau esmenar… , un petit error de localització geogràfica!

En data de  16/7/21 podem anunciar cadascuna de les activitats que es faran el proper curs 21/22, dins el Programa Ciència i Societat de la UVic-UCC, on hi ha els dos projectes:
1) Tertúlies de Literatura Científica (TLC)
2) Premi Llegim Ciència (PLC)

Tríptic del Premi Llegim Ciència (PLC) el curs 2021/22: la 10a edició

Format del certàmen: Presencial (aforament limitat) i alhora streaming

Inscripcions obertes: atenció una setmana abans de l’activitat s’anunciarà a cadascú que s’hagi inscrit si podrà assistir a nivell presencial i/o en línia

Amb el Premi Llegim Ciència (PLC-UVic): obrim una escletxa a l’esperança d’agermanar la literatura, l’art, la tecnologia i les ciències

Tríptic de les Tertúlies de Literatura Científica (TLC) el curs 2021/22 : la 15a edició

Format de les activitats: Presencial (aforament limitat) i alhora streaming

Les TLC tenen un elevat capital social, científic i humà pel foment de les vocacions científiques a la joventut i per encarar el futur amb un millor coneixement de la realitat, gràcies a la lectura d’obres de ciència actual, i de l’oportunitat d’escoltar als científics/ques que es preocupen per divulgar la ciència

Us hi convidem

Per nosaltres és un gran plaer presentar-vos el tríptic de les TLC pel curs 2021/22, en què celebrem la 15 edició. Un any més tenim un programa molt complet d’activitats, on parlarem des de canvi climàtic, a biologia marina, alimentació i biomedicina a emprenedoria. Tal com veieu en el tríptic teniu la taula on es presenta tot el detall de les activitats en que veureu que cadascuna d’elles es relaciona amb un ODS. Però parlem del disseny del tríptic: Tal com veieu hi ha unes imatges, que cada any escollim acuradament amb els ponents en funció de les activitats. Aquestes imatges ens expliquen el propi programa. En aquest cas tenim EL PERMAGEL imatge cedida per l’Olga Margalef, L’EVOLUCIÓ DEL PLANETA TERRA que ha cedit en Xavier Soler, LES CÈL.LULES IMMORTALS HeLa cedides per la Cristina Plata, LA NACRA Pinna nobilis que defensa la Patricia Prado, LA BIODIVERSITAT proposada per la Cori Calero, UN CISTELL AMB VEGETALS de mans del nutricionista Julio Basulto, EL CORONAVIRUS a propòsit de la xerrada de  l’Oriol Mitjà, entre d’altres. Enllaçat hi ha el Tríptic del PLC que el curs 2021/22 celebrarem la 10a edició, amb la lectura de la novel·la “el camí de la pesta” escrit pel científic i escriptor Dr. Daniel Closa. En aquest programa llegim literatura científica per aprendre la ciència actual i escoltem a l’autoria. Tal com veieu tenim un panell de luxe i hi esteu més que convidats. Les inscripcions estan obertes!

Tríptic del Premi Llegim Ciència (PLC) el curs 2021/22: la 10a edició

El PLC

Les TLC

Disseny del Tríptic de les TLC
Per nosaltres és un gran plaer presentar-vos el tríptic de les TLC pel curs 2021/22, en què celebrem la 15 edició. Un any més tenim un programa molt complet d’activitats, on parlarem des de canvi climàtic, a biologia marina, alimentació i biomedicina a emprenedoria. Tal com veieu en el tríptic teniu la taula on es presenta tot el detall de les activitats en que veureu que cadascuna d’elles es relaciona amb un ODS. Però parlem del disseny del tríptic: Tal com veieu hi ha unes imatges, que cada any escollim acuradament amb els ponents en funció de les activitats. Aquestes imatges ens expliquen el propi programa. En aquest cas tenim EL PERMAGEL imatge cedida per l’Olga Margalef, L’EVOLUCIÓ DEL PLANETA TERRA que ha cedit en Xavier Soler, LES CÈL.LULES IMMORTALS HeLa cedides per la Cristina Plata, LA NACRA Pinna nobilis que defensa la Patricia Prado, LA BIODIVERSITAT proposada per la Cori Calero, UN CISTELL AMB VEGETALS de mans del nutricionista Julio Basulto, EL CORONAVIRUS a propòsit de la xerrada de  l’Oriol Mitjà, entre d’altres. Enllaçat hi ha el Tríptic del PLC que el curs 2021/22 celebrarem la 10a edició, amb la lectura de la novel.la “el camí de la pesta” escrit pel científic i escriptor Dr. Daniel Closa. En aquest programa llegim literatura científica per aprendre la ciència actual i escoltem a l’autoria. Tal com veieu tenim un panell de luxe i hi esteu més que convidats. Les inscripcions estan obertes!