Tríptic 7a Edició del Premi Llegim Ciència

with No hi ha comentaris

Ja tenim la planificació de l’activitat del Premi Llegim Ciència (PLC) per la propera edició de les TLC pel curs 2018/19:

Pel curs 2018/19, com excepció, es proposa la lectura de dues novel·les (fins avui en el PLC es llegia una sola novel·la) relacionades amb la ciència i la literatura, per afavorir l’impuls a la lectura i estimular la capacitat redactora dels estudiants de centres de secundària dels cursos de 3r i 4t d’ESO:

• MACIP, S. Ramón y Cajal. Ara i aquí. Angle Editorial, 2016
  • PAUNÉ, G i GARCIA, O. Pompeu Fabra, l’aventura de la llengua. Rafael Dalmau Editor, 2018

El concurs va dirigit a estudiants de 3r i 4t d’ESO de qualsevol centre d’ensenyament de secundària de Catalunya. Cada estudiant podrà optar a presentar a concurs un relat que s’ajusti a una de les modalitats previstes:

Modalitat A – Novel·la Ramón y Cajal. Ara i aquí:

Respon a la pregunta: Posa’t a la Pell de Ramón y Cajal i descriu què deuria pensar i sentir quan va veure per
primer cop al microscopi una xarxa de neurones.

Modalitat B – Novel·la Pompeu Fabra, l’aventura de la llengua:

Respon a la pregunta: Inventa un episodi amb una conversa o discussió entre Fabra i un personatge que aparegui
al llibre. La pots acompanyar amb dibuixos.

A continuació es mostra el tríptic del PLC: