Es presenta el PCiS al Congrés Internacional CUICIID 2021

with No hi ha comentaris

Des de l’equip de les TLC-UVic ens plau anunciar que la professora de la FCT-UVic, Dra. Julita Oliveras Masramon junt a la doctoranda del BSC-CNS, Olfat Khannous Lleiffe qui també havia participat com a becaria a aquest mateix programa, presenten el Programa Ciencia y Sociedad UVic-UCC: Proyecto Tertulias de Literatura Científica (TLC) – Proyecto Premio Leemos Ciencia (PLC)

• Julita Oliveras Masramon (Universidad de Vic – Universidad Central de Cataluña (UVic-UCC)- España-)
  • Olfat Khannous Lleiffe (Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) e Instituto de Investigación Biomédica de Barcelona (IRB) -España-)

Aquí hi ha la presentació en un format de vídeo breu de 11′.32”: Vídeo de la ponència

Canal de Youtube del CUICIID 2021 – Clica aquí

El congrés es durà a terme els dies 6, 7 i 8 d’octubre de 2021, celebrant enguany la seva 11ª ed. El Congreso CUICIID 2021 (Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia), es organizado por la revista SCOPUS ‘Bibliotecas. Anales de investigación’ y Fórum XXI. 6 y 7 de octubre de 2021 https://cuiciid.net/  contribución en la mesa de preferencia: “Las nuevas fórmulas docentes: técnicas y formas”. dos publicaciones distintas: una será el libro de actas y otra en Thomson Reuters

El libro de actas: Programa Ciencia y Sociedad UVic-UCC: Proyecto Tertulias de Literatura Científica (TLC) – Proyecto Premio Leemos Ciencia (PLC).  Julita Oliveras Masramon (Universidad de Vic – Universidad Central de Cataluña (UVic-UCC)- España-) Olfat Khannous Lleiffe (Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) e Instituto de Investigación Biomédica de Barcelona (IRB) -España-)

Thomson Reuters Tertulias de Literatura Científica (TLC) y Premio Leemos Ciencia (PLC): Innovación docente y despertar de vocaciones científico-tecnológicas. Julita Oliveras Masramon (Universidad de Vic – Universidad Central de Cataluña (UVic-UCC)- España-) Olfat Khannous Lleiffe (Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) e Instituto de Investigación Biomédica de Barcelona (IRB) -España-)

———————————————–

Els llibres de divulgació científica escollits a les TLC i en el PLC tracten sovint dels nous avenços de la ciència i de l’impacte que aquests tenen a la nostra societat. Això permet a l’alumnat contextualitzar els seus aprenentatges en ciències fent que augmenti moltíssim en la seva motivació i potser a alguns els porta a descobrir la seva vocació científica. També permet que la ciutadania comprengui la ciència més actual, de mans de la comunitat científica d’avantguarda.

——————————————————-