Entrega de premis de la 6a Edició de PLC-UVic

with No hi ha comentaris

El proper dimecres 21 de febrer de 2018 es farà l’entrega de premis de la 6a Edició de Premi Llegim Ciència (PLC-UVic) a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya en dues sessions: Sessió 1, dirigida a estudiants de 3r d’ESO i Sessió 2, dirigida a estudiants de 4t d’ESO.

A continuació es mostren els horaris de cada Sessió i seguidament es detalla l’acte d’entrega de pemis:

Data entrega de premis
Autor/a Novel·la
Activitat
21 de febrer de 2018
Sessió 1: 9.00-10.25h
Sessió 2: 11.00-12.25h
Jean Echenoz Llampecs 6a Edició Premi Llegim Ciència
Entrega de premis i breu discurs per parlar de Nikola Tesla

S’ha decidit la lectura de la següent novel·la:

• ECHENOZ, J. Llampecs. Raig Verd, 2016.

A continuació es mostra el programa de l’Acte d’entrega de premis de la 6a edició de Premi Llegim Ciència:​

Sessió 1 (9.00 a 10.25h) a l’Aula Magna de la UVic-UCC El públic serà de 3r d’ESO més professorat
9.00h Julita Oliveras. Presentació i moderació de l’acte d’entrega de premis.
9.00h Sergi Grau. Parlament de benvinguda.
9.03h Julita Oliveras. Dóna la paraula a M. Àngels Crusellas.
9.04h M. Àngels Crusellas. Presenta el ponent Joaquim Pla.
9.07h Breu discurs  per part de Joaquim Pla Brunet (Doctor en Ciències Físiques; àmbit Història de la Ciència;. exprofessor a la FCT de la UVic-UCC) vers el gran inventor, enginyer i savi Nicola Tesla.
9.25h Entrega de Premis. Es revelarà el veredicte final: Es diran els noms dels guardonats i pujaran a la mesa presidencial a recollir els premis*  acompanyats del professor/a que els ha tutoritzat i es farà una fotografia amb les persones de la mesa i les que entitats mecenes del regal.
9.45h Els dos estudiants guardonats amb els primers premis de Modalitat A i Modalitat B es quedaran a la mesa presidencial i llegiran els seus relats respectius**
9.55h Debat per part del públic.
10.15h Anna Casassas (Traductora de la novel·la Llampecs). Comiat, cloenda i tancament de l’acte.
Sessió 2 (11.00 a 12.25h) a l’Aula Magna de la UVic-UCC – El públic serà de 4t d’ESO més professorat
11.00h Julita Oliveras. Presentació i moderació de l’acte d’entrega de premis.
11.00h Jordi Villà. Parlament de benvinguda.
11.03h Julita Oliveras. Dóna la paraula a Josep Ayats.
11.04h Josep Ayats. Presenta el ponent Joaquim Pla.
11.07h Breu discurs  per part de Joaquim Pla Brunet (Doctor en Ciències Físiques; àmbit Història de la Ciència;. exprofessor a la FCT de la UVic-UCC) vers el gran inventor, enginyer i savi Nicola Tesla.
11.25h Entrega de Premis. Es revelarà el veredicte final: Es diran els noms dels guardonats i pujaran a la mesa presidencial a recollir els premis*  acompanyats del professor/a que els ha tutoritzat i es farà una fotografia amb les persones de la mesa i les que entitats mecenes del regal.
11.45h Els dos estudiants guardonats amb els primers premis de Modalitat A i Modalitat B es quedaran a la mesa presidencial i llegiran els seus relats respectius**
11.55h Debat per part del públic
12.15h Anna Casassas (Traductora de la novel·la Llampecs). Comiat, cloenda i tancament de l’acte.

* Els premis que s’entregaran són:
Primer premi al millor relat –  Diplomes i quatre tauletes tàctils, gentilesa de la Fundació Espavila;
Segon premi al millor relat – Diplomes , E-book per part del programa PLC-UVic de la FCT;
Tercer premi al millor relat – Diplomes i llibres per gentilesa de l’Editorial Raig Verd i un paquet de quatre entrades per visitar el Monestir de St. Pere de Casserres, per gentilesa del Consell Comarcal d’Osona;
Quart premi al millor relat – Diplomes, llibres per gentilesa de l’Editorial Raig Verd i un paquet de quatre entrades per visitar el Montestir Sant Benet del Bages, per gentilesa de Fundació  – Catalunya La Pedrera;
Cinquè premi al millor relat – Diplomes i llibres per gentilesa de l’Editorial Raig Verd;

** Es farà entrega dels relats en format paper a fi que els estudiants guardonats els puguin llegir.