Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mites i realitats de la investigació en trastorn psicòtic. Matí de la Recerca

27 27+02:00 novembre 27+02:00 2020-12:00 - 13:00

La xerrada combinara una explicació sobre la investigació en psicologia i malaltia mental greu, com els trastorns psicòtics, que són, amb una part més participativa que ajudara als joves a desmuntar mites al voltant d’aquests trastorns.

Conferenciant

Clara Serra Arumí. La investigadora Clara Serra Arumí es va graduar en Psicologia el 2018 per la Universitat Autònoma de Barcelona i va obtenir el títol de Màster en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut per la Universitat Autònoma de Barcelona el 2019.

Dins de la Fundació de Recerca Sant Joan de Déu, Clara Serra està treballant dins del grup d’”Etiopatogènia i tractament dels trastorns mentals greus” (MERITT), un dels grups d’investigació de l’Institut de Recerca Sant Joan de Déu (IRSJD). Concretament, forma part del grup que treballa amb “Primers Episodis Psicòtics” (grup PROFEP), que ara mateix disposa d’una beca FIS des del 2017 sobre “Impacte de la interacció dels factors protectors i d’estrès psicosocial en l’aparició i pronòstic d’un primer episodi psicòtic”. Clara Serra es troba al segon any de doctorat, realitzant-lo al grup, sobre resiliència, estratègies d’afrontament, i factors protectors, en primers episodis psicòtics.

Públic

Xerrada adreçada a estudiants de primària i secundària.

Inscripcions

Per incriure’s cal que envieu un mail a udivulga@uvic.cat indicant: nom professor/a, nom del centre, població, telefon de contacte, curs del grup que assistirà a la xerrada i nombre d’alumnes que hi assistiran. Al centre que s’inscrigui li passarem les dades de contacte de la investigadora perquè acordin la plataforma online per la qual es connectaran que els hi vagi millor.

Mostra els detalls

Data: