• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Dones, esport i masculinitat hegemònica en el periodisme esportiu. Matí de la recerca

27 27+02:00 novembre 27+02:00 2020

En aquesta xerrada, es tractarà el tema de la participació i representació de les dones en el periodisme esportiu. Es farà una revisió de discursos que invisibilitzen i/o trivialitzen l’esport femení: cosificació i objecte de desig, menyspreu de les capacitat de les dones, l’ideal adolescent… i anàlisi de possibles mirades alternatives per a una representació normalitzada.

Conferenciant

Públic

Xerrada adreçada a estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatius.

Inscripcions

Per incriure’s cal que envieu un mail a udivulga@uvic.cat indicant: nom professor/a, nom del centre, població, telefon de contacte, curs del grup que assistirà a la xerrada i nombre d’alumnes que hi assistiran. Al centre que s’inscrigui li passarem les dades de contacte de l’investigador perquè acordin la plataforma online per la qual es connectaran que els hi vagi millor.

Mostra els detalls

Data: