Anna M. Señé, investigadora principal

Anna M. Señé Mir

Investigadora principal

Doctora per la Universitat Autònoma de Barcelona en el programa de doctorat en Psicologia. Té un Màster Oficial en Salut i Benestar Comunitari, és llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i diplomada en Mestre d’Educació Física. És membre del Grup de Recerca en Esports i Activitat Física (GREAF) i del Centre d’Estudis en Esport i Activitat Física (CEEAF) de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya. La seva àrea d’especialització és la promoció de l’activitat física i la salut, la integració del moviment i l’educació física en l’etapa de primària.

Anna M. Señé, investigadora principal

Gemma Torres Cladera

Investigadora

Doctora per la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya en el programa de doctorat en Educació Inclusiva. És llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, i diplomada en Mestre d’Educació Física. És membre del Grup de Recerca en Educació Física (GREF) i del Centre d’Estudis en Esport i Activitat Física (CEEAF) de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya. La seva àrea d’especialització són metodologies actives, avaluació formativa, integració del moviment i educació física en l’etapa de primària i secundària.

Elena Escolano, investigador

Elena Escolano-Pérez

Investigadora col·laboradora

Doctora per la Universitat de la Rioja en el programa de doctorat en Bases psicològiques i activitat fisicoesportiva. Acció i desenvolupament. És membre del Grup de Recerca Educació i Diversitat de la mateixa universitat. La seva àrea d’especialització és l’aprenentatge i desenvolupament infantil, especialment el desenvolupament motor i cognitiu (funcions executives); així com la metodologia observacional i els mixed methods per l’avaluació de qüestions educatives.

Collin Webster, investigador

Collin A. Webster

Investigador col·laborador

Doctor per la University of Georgia en Educació Física i Esport. Professor sénior a la University of Birmingham Dubai. Ha ocupat càrrecs acadèmics a la University of South Carolina (2006-2012; 2013-2021) i a la University of Wollongong a Austràlia (2012-2013). Amb més de 100 publicacions, és un acadèmic àmpliament reconegut a nivell nacional i internacional en l’àmbit de la promoció de l’activitat física en joves. El seu principal focus d’investigació són els programes integrals d’activitat física escolar, especialment en la integració del moviment a l’aula.