Opinions de l’Executive MBA de la UVic

with No hi ha comentaris

Un Executive MBA (Executive Master of Business Administration) és una formació destinada a persones amb sòlida experiència laboral, amb la intenció de progressar professionalment en l’entorn empresarial. Les metes que els estudiants volen assolir abans de fer el programa inclouen l’increment de les perspectives salarials i l’accés a rols directius, assolir coneixements en diverses àrees estratègiques empresarials, així com el suport als executius de nivell superior per mantenir-se al corrent de les últimes tendències i sobretot, tenir els coneixements el màxim actualitzats. El factor temps és una preocupació pels estudiants abans de cursar l’Executive MBA; per abordar aquesta inquietud, a la UVic-UCC hem fusionat els avantatges de les modalitats en línia i presencials, generant un model que concedeix la flexibilitat necessària per continuar amb les obligacions professionals, mentre que ofereix una presencialitat justa per garantir que els estudiants mantinguin el ritme i assoleixen el contingut de cada mòdul. Així doncs, proposem l’Executive MBA en línia amb una presencialitat mínima.

Aquí us deixem un recull del què ens diuen alguna de les persones després d’haver acabat l’Executive MBA de la UVic.