Es graduen els dotze alumnes de la sisena promoció de l’MBA

with No hi ha comentaris

El passat divendres 24 de juliol es va cloure, a la Casa de Convalescència, la sisena edició del Màster en Business Administration (MBA) que ha liderat la Facultat d’Empresa i Comunicació, i s’ha impartit en el campus de Granollers. Els estudiants van poder gaudir, amb totes les mesures de seguretat, d’una cerimònia de clausura austera però emotiva, presidida pel coordinador del programa, Dr. Cèsar Duch, i el delegat per a la Formació Contínua de la UVic-UCC, Josep Ayats. En total, es van graduar dotze estudiants en aquesta promoció. Actualment, ja hi ha la matrícula oberta per a la setena edició.
El coordinador del Màster, el professor Dr. Cèsar Duch, va destacar la qualitat del projectes finals del Màster i la capacitat dels alumnes per superar els reptes que es van plantejar durant el període de la COVID-19, tant a nivell professional, personal com acadèmic.

En el torn d’intervencions dels estudiants, van prendre la paraula Benvingut Mestres, que és director financer, i Mònica Danés, que exerceix com a directora de Comunicació. Danés va destacar que “la realització d’aquest màster ha representat un gran repte per a tots nosaltres, que ens ha aportat l’assimilació de nous conceptes acadèmics. Però sens dubte, el millor aprenentatge, ha estat que ens hem conegut millor a nosaltres mateixos i això ens ha portat a millorar no només com a persones sinó també com a professionals”.

Per la seva banda, Mestres va fer especial èmfasi a la innovació metodològica que es porta a terme en aquest programa, partint dels estudis de cas i aplicant tècniques de simulació. Segons ell, “no podem ometre una pràctica que ens va marcar a tots i que va fer aflorar la nostra vessant més estratègica: el simulador. Recordarem aquesta experiència com a unió d’equip i competició sana, en la que ens vam adonar de les implicacions que té prendre una mala decisió, de gestionar la incertesa, de saber assumir riscos i reformular ràpidament les estratègies per ser competitius. El més agraït va ser que la comunicació entre tots va ser enriquidora i vam detectar que ens coneixíem el suficient com per col·laborar i sumar plegats”.

En relació amb la situació d’excepcionalitat amb què s’ha desenvolupat aquesta edició, a causa de la crisi del coronavirus, Danés va remarcar que “ens atrevim a dir que nosaltres som els de l’edició VUCA, concepte de l’entorn actual que ha mencionat varies vegades el professorat i que no només hem après teòricament, sinó que l’hem experimentat. Ens ha tocat viure una edició especial, doncs ja des de l’inici algunes sessions van quedar alterades per la tardor calenta, i a la primavera ho vam acabar de rematar amb el confinament imposat per les autoritats per evitar la propagació de la COVID-19”.
A més a més, “volem agrair tot l’esforç i la capacitat d’adaptació del professorat per a les classes que ens han impartit en remot. És admirable l’esforç que han realitzat perquè poguéssim assimilar els conceptes de la millor manera possible, amb els recursos limitats dels que disposaven”.

Podeu llegir el discurs sencer en aquest enllaç i veure les fotografies de l’acte en aquest àlbum